пятница, 28 декабря 2018 г.

Контроль з теми. Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров'я. Варіант 2 (основи здоров'я, 6 клас).

Контроль з теми.         Розділ 3. Психічна і духовна складові здоровя.
Основи здоров’я, 6 клас                                                                                Варіант 2

---------------------------------------------
---------------------------------------------
I. Встанови відповідність (3 бали: за кожну правильну відповідь -  0,5 бала):

1.    Потреба;                          
2.     Звичка;
3.     Критично мислити;

4.     Реклама;
5.     Маніпуляції;
6.     СНІД;

а) ретельно обмірковувати судження, приймати рішення після оцінювання різних варіантів;

б) тяжке і поки що невиліковне захворювання, яке спричиняється ВІЛ;

в) те, необхідно для забезпечення життя і діяльності людини та її розвитку;

г) інформація про товари, послуги,організації, ідеї, явища життя, яка поширюється будь-якими засобами і в будь-якій формі;

д) спосіб дії, поведінки, що став для людини постійним, звичним,характерним саме для неї;

е) прийоми, до яких вдаються, змушуючи інших робити те, що хочуть.

II. Закінчи речення (3 бали: за кожну правильну відповідь -  0,5 бала) :
1.     Категоричність і максималізм у підлітковому віці – поширене явище і вважається ………………………………………………………………………………………... .
2.     З віком потреби ………………………………………………………………………………………… .
3.     Багаторазове повторення тієї самої дії, доведення дії до автоматизму перетворюють уміння на …………………………………………………………………………... .
4.     Шкідливих звичок позбутися …………………………………………………………………….. .
5.     При завищеній самооцінці існує ризик захворіти на ………………………………………………………………………………………… .
6.     Здоров’я більше ніж на 50 % залежить від ………………………………………………… .
III. Вибери з переліку риси адекватної самооцінки (3 бали: за кожну правильну відповідь -  0,5 бала) :
1)    можуть поводитися агресивно;
2)    енергійні,оптимістичні, активні;
3)    поважають себе та інших;
4)    бояться критики оточуючих;
5)    не визнають власних помилок;
6)    переоцінюють свої реальні можливості;
7)    відповідальні;
8)    уміють визнавати власні помилки;
9)    у компаніях поводяться спокійно й доброзичливо;
10)           переконані, що діють правильно;
11)           у своїх невдачах звинувачують інших;
12)           не соромляться висловити власну думку;
13)           зверхньо ставляться до інших;
14)           невпевнені в собі.

IV. Наведи приклади корисних звичок (3 бали: за кожну правильну відповідь -  0,5 бала):
1.
2.
3.
4.
5.
6.



Відповіді
Встанови відповідність:
1 – в;  2 – д;  3 – а;  4 – г;  5 – е;  6 – б.
Закінчи речення (можливі варіанти закінчень):
1.     Категоричність і максималізм у підлітковому віці – поширене явище і вважається віковою особливістю .
2.     З віком потреби змінюються.
3.     Багаторазове повторення тієї самої дії, доведення дії до автоматизму перетворюють уміння на навичку .
4.     Шкідливих звичок позбутися важко.
5.     При завищеній самооцінці існує ризик захворіти на «зіркову хворобу».
6.     Здоровя більше ніж на 50% залежить від способу життя людини .
Вибери з переліку  риси адекватної самооцінки:
2, 3,7, 8, 9, 12.
Наведи приклади корисних звичок (можливі варіанти прикладів) :
1.     Доброзичливо спілкуватися;
2.     Чистити зуби;
3.     Мити руки;
4.     Вітатися при зустрічі;
5.     Додержуватися Правил дорожнього руху;
6. Робити зарядку

Комментариев нет:

Отправить комментарий