https://drive.google.com/file/d/1AwKR5ibPeb_6uJ-onWmCFKtQjAk0MHeN/view?usp=sharing
Контроль Південна Америка.
Австралія.
7 клас Варіант 1
I рівень (3 бали) Завдання з однією правильною відповіддю.
1. Крайня північна
точка Південної Америки:
а) мис Ґальїнас;
б) мис Фроуерд;
в) мис Байрон;
г) мис Йорк.
2.
Великий внесок у вивчення аборигенних народів
Австралії і навколишніх островів зробив наш земляк, географ, який тривалий час
проживав серед папуасів Нової Ґвінеї - :
а) Х. Колумб;
б) Джеймс Кук;
в) М. М. Миклухо-Маклай;
г) Абель Тасман.
3.
Вздовж всього тихоокеанського узбережжя Південної
Америки простяглася найдовша гірська система Землі - :
а) Гімалаї;
б) Анди.
4.
В Австралії багато:
а) хижаків ;
б) сумчастих тварин;
в) білих ведмедів;
г) хвойних дерев .
5.
Найповноводнішою річкою Південної Америки і Землі є:
а) Ніл;
б) Дарлінґ;
в) Парана;
г) Амазонка.
6.
Назва країни походить від латинського слова argentum – «срібло» -
це:
а) Бразилія;
б) Колумбія;
в) Аргентина;
г)Чилі.
II рівень (3 бали)
1.
Оберіть правильне твердження:
а) Першим серед європейців у 1492 році дістався
узбережжя Америки Фернан Магеллан;
б) На Оріноцькій низовині савани називають сельви;
в) У районі озера Ейр поверхня Центральної низовини
опускається нижче рівня океану.
2.
Закінчіть речення:
а) В основі материка Південна Америка лежить .…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
;
б) Якщо Африка – найжаркіший материк, то Південна Америка - ……………………………… , а Австралія
- ……………………………………………… .
3.
Розгляньте малюнки. Оберіть тварин, мешканців
Амазонської сельви:
г
в
а
б
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
.
III рівень (3 бали)
1.
Встановіть послідовність етапів досліджень вченими Південної
Америки, починаючи з найдавнішого часу:
г
……………………………………………………………………………………………………………………
2.
Встановіть відповідність між
термінами і їх визначеннями:
1)
ендеміки;
2)
крики;
3)
кампос;
4)
широтна
зональність;
|
a)
зміна природних зон на рівнині;
b)
ріки чи тимчасові водотоки в Австралії, що
періодично пересихають;
c)
савана на Бразильському плоскогір’ї;
d)
екваторіальні ліси Амазонії;
e)
види, роди, родини чи інші таксони рослин або тварин, що мешкають у межах обмеженого простору, ізольованого
географічно.
|
…………………………………………………………………………………………………………………………
3.
Розташуйте географічні об’єкти Австралії у напрямку з заходу на схід:
а) Центральна низовина;
б) Велика Піщана пустеля;
в) Великий Бар’єрний риф;
г) Великий Вододільний хребет.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
IV рівень (3 бали)
1.
Дайте розгорнуту відповідь. Поясніть, використовуючи приклади, чому в збереженні
лісів Амазонії зацікавлене усе людство?
2.
Позначте вказані географічні об’єкти Південної Америки
(1-6) відповідними цифрами на контурній карті материка:
1 – архіпелаг Вогняна Земля:
2 – Панамський канал;
3 – Бразильське плоскогір’я;
4 – водоспад Анхель;
5 – мис Кабу-Бранку;
6 – пустеля Атакама.
Відповіді
Контроль Південна Америка.
Австралія.
7 клас Варіант 1
I рівень (3 бали)
Завдання з
однією правильною відповіддю.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
а
|
в
|
б
|
б
|
г
|
в
|
II рівень (3 бали)
1.
в
2.
а) Південноамериканська платформа;
б) найвологіший, найсухіший.
3. а, в, г, д.
III рівень (3 бали)
1.
б, в, г, а.
2.
1
|
2
|
3
|
4
|
e
|
b
|
c
|
a
|
3.
б, а, г, в.
Комментариев нет:
Отправить комментарий