вторник, 28 февраля 2017 г.

Контроль знань. Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я. 5 клас.

Контроль.   Розділ2. Психічна і духовна складові здоровя.          5 клас.
І.  Встанови відповідність
1.     Комплімент
2.     Параолімпійські ігри
3.     Міміка
4.     Толерантність
5.     Пантоміміка
6.     Унікальний
7.     Інтелект
8.     Віртуозно
9.     Пам'ять
     10.  Організованість у навчанні









А. Розум, здатність людини мислити.

Б. Уміння тримати в порядку своє робоче місце, розподіляти і берегти час, планувати й контролювати свої дії.

В. Виразні рухи частин тіла людини.

Г. Люб’язні, приємні слова, похвала.

Д. Терпимість до думок, переконань інших.

Ж. Виразні рухи мязів обличчя людини відповідно до її почуттів чи настрою.

З. Надзвичайний, рідкісний.

Е. Ігри для спортсменів з обмеженими можливостями, що проводяться паралельно з Олімпійськими іграми.

Є. Здатність зберігати і відтворювати інформацію.

К. Дуже майстерно, творчо.




ІІ.  Вибери з переліку риси, притаманні милосердним людям.

     Чуйність, егоїзм, доброта, терпимість, доброзичливість,щедрість, безкорисливість, порядність, гордовитість, совісність, самолюбство, упертість, щирість, пихатість, зверхність, чесність, гідність, заздрість, боягузтво, шанобливість,делікатність.
ІІІ.  Закінчи речення
1.     Під час письма відстань між очима і зошитом  має бути не меншою, ніж ………………………………. .
2.     Життя кожної людини залежить від ………………………………………………. .
3.     Люди, які тебе оточують дуже ……………………. .
4.     Люди можуть бути безпорадними і немічними через ………………………………………………………………………………………………………….. .

ІV.  Заповни схему
Схема. Типи сприйняття інформації.

 Схема. Типи сприйняття інформації.
 







Контроль.   Розділ 4. Соціальна складова здоровя.          5клас.
                      Тема 1. Соціальне благополуччя.

І.  Встанови відповідність




1.     Імунітет
2.     Конституція
3.     Туберкульоз
4.     Спілкування
5.     СНІД
6.     Дискримінація
7.     Спільники
8.     Щеплення







a)     основний закон держави;
b)    обмін між людьми інформацією, думками, враженнями, емоціями;
c)     процедура, що допомагає організмові впоратися з небезпечними інфекціями;
d)    синдром набутого імунного дефіциту;
e)     стійкість організму до зараження;
f)      інфекційне захворювання, збудником якого є бактерія – бацила Коха;
g)     ті, хто підтримують агресора;
h)    будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує, або зменшує рівень здійснення прав.


ІІ.  Вибери з переліку:

1)    ознаки  агресивної поведінки
розправлені плечі, стиснуті кулаки, жалісний погляд, руки в боки, доброзичлива манера спілкування,вільна хода, насуплені брови, пронизливий погляд.

2)    риси, що характеризують справжнього друга
не розкриває таємницю,намовляє проти когось, із ним цікаво, має хороші іграшки, готовий вислухати,міняє друзів, дружить заради власної зручності, готовий захистити.


ІІІ.  Познач правильні твердження ( + ), а неправильні ( - ).
1.     Туберкульоз легше лікувати, ніж запобігти ньому.
2.     Щеплення руйнують імунну систему.
3.     Можна заразитися, якщо сидіти за однією партою з ВІЛ-інфікованою дитиною.
4.     Небезпечно проколювати вуха голкою, що була у використанні.
5.     Небезпечно гратися гострими предметами ( лезами, ножами, шприцами ), знайденими на вулиці, у підїзді.
6.     ВІЛ передається комарами.
7.     Можна заразитися ВІЛ через фонтанчик для пиття.
8.     Вживають наркотиків і алкоголю збільшує ризик інфікування ВІЛ.
9.     Дитина має право на захист від усіх форм насильства, експлуатації.
10.                       Спілкування за допомогою слів і речень називають невербальним.

ІV.  Склади схему «Шляхи інфікування ВІЛ».












                                                                                      









































                                                                                      















                                                                                      











































                                                                                      

Комментариев нет:

Отправить комментарий